Kalite Politikamız

  • Sektörüne uygun ulusal ve uluslararası standartlara, mevzuatlara, İş sağlığı ve güvenliği ve çevre mevzuatlarına uymak.
  • Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini en iyi şekilde anlamak, cevap vermek ve karşılamak.
  • Satış sürecinde taahhüt edilen zamanda ürünleri teslim etmek.
  • Kaliteden taviz vermeden her zaman yeniliklere açık olmak ve her noktada sürekli iyileşme ve mükemmel olanı üretmeyi temel felsefemiz olarak belirlemek.
  • Şirketin tüm bölümlerinde çalışanların memnuniyetini sağlamak.
  • Tüm üretim ve hizmet aşamalarımızda çevre kirliliğinin önlenmesini ve çevresel performansımızın sürekli geliştirilmesini sağlamak.
  • Alpil markasına bağlı çalışanlarla, müşterilerimizin sesini dinleyerek, müşterilerimize dokunan süreçlerimizi sürekli gözden geçirmek.
  • Verdiğimiz hizmetin kalitesini garanti eder, müşterilerimizin şikâyet ve isteklerini adil ve objektif bir şekilde değerlendirerek, sorumluluğunu üstlenmek.
  • Şikâyet ve önerilerin kök nedenlerine iner, kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygulamak.
  • Deneyimimiz ve müşteri odaklı hizmetimizle sahip olduğumuz tüm kaynakları müşterilerimizden gelen geri bildirimleri yasal mevzuat ve düzenlemelere uygun hareket ederek “müşteri memnuniyeti” ne dönüştürmek üzere kullanmak.
Text Widget
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus quis neque vel quam fringilla feugiat. Suspendisse potenti. Proin eget ex nibh. Nullam convallis tristique pellentesque.